dRResd : Terapi Resdung Bio-Herb Alor Limbat

Resdung ialah radang pada rongga-rongga sinus (iaitu rongga-rongga di dalam tulang muka yang bersambung dengan hidung). Biasanya, lendir dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa dan disalirkan ke dalam hidung. Jika saluran pada rongga sinus ini tersumbat, lendir akan terkumpul dan rongga sinus akan menjadi tempat pembiakan yang baik bagi kuman bakteria.

MAKANAN SEIMBANG

Ialah pengambilan makanan yang cukup untuk keperluan tubuh badan. Manusia memerlukan makanan dan vitamin untuk pembesaran dan menjaga kesihatan. Media massa turut mempopularkan pemakanan seimbang menerusi pelbagai program dan penulisan artikel mengenai pemakanan yang sihat ini. Oleh itu, wujud pelbagai kebaikan daripada makanan seimbang ini.

TUMBESARAN SEMPURNA DAN MANTAP

Tubuh badan menerima semua keperluan zat yang diperlukan untuk membina tubuh badan yang kuat daripada keperluan fizikal manusia. Keupayaan fizikal yang ketara ini menjadikan seseorang manusia itu boleh menjalankan tugasnya dengan begitu baik dan sempurna. Jelaslah, pemakanan seimbang menjadikan fizikal manusia itu lebih baik berbanding manusia lain yang kurang menjaga aspek pemakanannya.

VITAMIN MENCUKUPI UNT BADAN

Keperluan vitamin yang cukup ini menjadikan tubuh manusia itu lebih tahan untuk menghadapi sebarang jangkitan penyakit atau tidak mudah untuk jatuh sakit. Kesihatan manusia dikatakan perkara yang paling penting dalam kehidupan seseorang itu. Sesungguhnya, manusia yang mengamalkan pemakanan seimbang akan mempunyai kesihatan yang sihat sejahtera sahaja.

PENGAWALAN MAKANAN SEIMBANG

Pengawalan pemakanan seimbang menjadikan tubuh seseorang itu tidak terlalu gemuk dan memudahkan mereka untuk menjalankan pelbagai aktiviti terutama aktiviti senaman yang mampu menyihatkan badan pula. Oleh itu, obesiti mampu diatasi jika seseorang itu mempunyai diet pemakanan seimbang dalam hidupnya.

MENGURANGKAN PENYAKIT PD BADAN

Ini kerana pengambilan makanan seimbang dalam diet seharian dapat membantu mengurangkan risiko beberapa penyakit, termasuk kanser, serangan jantung dan angin ahmar, tekanan darah tinggi, lebihan kolesterol, osteoporosis dan spina bifida. Sejauh manakah makanan dapat membantu anda menjauhkan diri daripada penyakit berbahaya?

PENGHIDAP SINUSITIS

Jika anda mengalami gejala-gejala seperti kerap bersin khususnya pada waktu pagi, gatal-gatal hidung, gatal di antara mata dan muka, hidung tersumbat, muka berjerawat, rasa berlendir di hidung dan di tekak, sering sakit kepala dan berat di muka serta alahan makanan laut, anda sebenarnya mengalami gejala penghidap masalah resdung atau ‘sinusitis’. Di kalangan masyarakat setempat, resdung telah menjadi sangat popular dan sangat biasa terjadi di kalangan rakyat negara ini.

TERAPI DI dRResd

Di dR Resd, terapi rawatan resdung dijalankan secara terapi ‘Bio-Herba Alami’ yang merangkumi beberapa kaedah terapi antaranya ialah Bio-Steam (terapi wap panas), Bio-Tradi (mengeluarkan lendir kotor sinus resdung) dan BioSin (proses mematikan kuman/jerawat pada muka).

PERUBATAN HERBA ALAMI

Setiap rawatan kami berdasarkan bioherba 100% alami, dimana ianya tidak mengandungi sebarang bahan merbahaya atau mendatangkan alergik kepada mereka yang mendapatkan rawatan dari kami.

KEPAKARAN KAMI

Kepakaran kami ialah membantu anda mengatasi masalah resdung yang mengganggu kehidupan anda dengan kaedah terapi Bio-Herba 100% alami. INSYA ALLAH, tiada kesan kronik selepas mendapatkan rawatan. Teruskan dengan herba dan Homeopthy rawatan resdung.

KRISIS DALAM RONGGA HIDUNG

Sinus (rongga hidung) terdiri daripada 4 bahagian utama Frontal (bahagian dahi), Ethmoid (antara dua mata), Maxillary (bahagian atas gigi), dan Sphenoid sinus (bahagian belakang hidung). Dalam 4 rongga ini ada lapisan epithelium bersilia(rambut halus) dan bermucosa (lendir) bertujuan melindungi stuktur rongga hidung daripada jangkitan bakteria atau virus, juga untuk pastikan ia sentiasa lembap.

TERAPI AURA dRResd

Terdapat 4 warna perisai diri, iaitu Puteh, Pink, Hijau dan Biru. Setiap orang hanya mewarisi satu sahaja warna aura dan aura ini kekal dengan sesaorang itu sehingga akhir hayatnya

:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Rasmi Pusat Pakar Rawatan Resdung berasaskan Bio Herba - Cawangan dR Resd Alor Limbat, Bukit Payong, Marang, Terengganu, remedi/ bahanan alamiah tanpa melibatkan bahanan kimia atau dadah :::: Pemeriksaan Resdung adalah PERCUMA/ FREE ::: Sila hubungi Ustaz Rosdi di talian 016-958 5423 [wa/ tele] @ 018-245 3824 [sms/ call] :::: Sama-sama mendapat manfaat, Insya Allah ::::


404 Not Found

We're sorry but we could not find the page you are looking for.

This may happen if you have entered site url incorrectly or this page doesn't exist anymore.

You can try searching page again or go back to home.

 


Susu C2Joy juga mampu merawat dan memulihkan RESDUNG anda, yang penting ada usaha dari anda, SEKARANG C2Joy hanya RM98 sahaja sekotak, pembelian klik pada link sahaja

https://www.c2joycolostrum.com/product?ref=4xKetKrrbrteC6

PAUTAN BLOG